Odpowiedz na kilka pytań i pomóż nam w pracy nad swoją stroną WWW Osoba kontaktowa Adres e-mail Numer telefonu 1. Nazwa firmy / marki: 2. Adres obecnej strony WWW (O ile taka istnieje. Jeżeli nie, prosimy o zaznaczenie tej informacji oraz napisanie propozycji adresu. Sprawdzimy czy taki adres jest dostępny): 3. Czy posiadają Państwo domenę? (www.xyz.pl Jeśli tak – proszę o informację gdzie. Jeśli nie – prosimy o zaproponowanie nazwy) 4. Czy firma posiada hosting? (miejsce na serwerze na pliki strony WWW. Jeśli tak – proszę o informację gdzie. Jeśli nie – podamy Państwu cenę hostingu) 5. Branża, w jakiej firma prowadzi swoją działalność: 6. Oferowane produkty i usługi, oraz ich krótka charakterystyka: 7. Krótki opis rynku i konkurencji: 8. Informacje dotyczące identyfikacji wizualnej: (główna kolorystyka, loga i materiały, o ile istnieją) 9. Główny cel strony internetowej: (statyczna informacyjna / wizytówka / blog, sklep / katalog, inne np. pozwalające na wpływ użytkownika na treść strony) 10. Główny cel strony internetowej: (statyczna informacyjna / wizytówka / blog, sklep / katalog, inne np. pozwalające na wpływ użytkownika na treść strony) 11. Wstępna struktura informacji na stronie: (główne treści / podstrony, np: Strona Główna, O Nas, Nasza Oferta, Kontakt + ewentualne dodatkowe wybory w danych zakładkach) 12. Czy firma chce mieć możliwość samodzielnej edycji strony - panel CMS (w jakich obszarach) 13. Wersje językowe: Czy firma posiada materiały potrzebne do stworzenia strony (zdjęcia, teksty, logo, wersje językowe tekstów itd.) 14. Jakie informacje powinny być wyróżnione na stronie: 15. Co powinno wyróżniać stronę na tle konkurencji: 16. Dominująca kolorystyka projektu: (Proszę wybrać: ciemna, jasna, mała ilość kolorów, duża ilość kolorów, tylko kolory firmowe, inne) 17. Przewidywany budżet na realizację projektu: (opcjonalnie)(pomoże nam to dobrać odpowiednie technologie, względem oczekiwań firmy) 18. W jaki sposób będzie realizowany kontakt z klientem: (tel, mail, formularz) 19. Optymalizacja SEO: (SEO to pozycjonowanie Państwa strony w Google; pod jakie słowa kluczowe ma zostać skonfigurowana Państwa strona) 20. Przykłady dobrych stron www, które spełniają oczekiwania estetyczne i funkcjonalne firmy: 21. Przykłady dobrych stron www, które nie spełniają oczekiwań estetycznych i funkcjonalnych firmy: Δ