Odpowiedz na kilka pytań i pomóż nam w pracy nad swoją stroną WWW

    Osoba kontaktowa


    Adres e-mail


    Numer telefonu

    1. Nazwa firmy / marki:

    2. Adres obecnej strony WWW
    (O ile taka istnieje. Jeżeli nie, prosimy o zaznaczenie tej informacji oraz napisanie propozycji adresu. Sprawdzimy czy taki adres jest dostępny):

    3. Czy posiadają Państwo domenę?
    (www.xyz.pl Jeśli tak – proszę o informację gdzie. Jeśli nie – prosimy o zaproponowanie nazwy)

    4. Czy firma posiada hosting?
    (miejsce na serwerze na pliki strony WWW. Jeśli tak – proszę o informację gdzie. Jeśli nie – podamy Państwu cenę hostingu)

    5. Branża, w jakiej firma prowadzi swoją działalność:

    6. Oferowane produkty i usługi, oraz ich krótka charakterystyka:

    7. Krótki opis rynku i konkurencji:

    8. Informacje dotyczące identyfikacji wizualnej:
    (główna kolorystyka, loga i materiały, o ile istnieją)

    9. Główny cel strony internetowej:
    (statyczna informacyjna / wizytówka / blog, sklep / katalog, inne np. pozwalające na wpływ użytkownika na treść strony)

    10. Główny cel strony internetowej:
    (statyczna informacyjna / wizytówka / blog, sklep / katalog, inne np. pozwalające na wpływ użytkownika na treść strony)

    11. Wstępna struktura informacji na stronie:
    (główne treści / podstrony, np: Strona Główna, O Nas, Nasza Oferta, Kontakt + ewentualne dodatkowe wybory w danych zakładkach)

    12. Czy firma chce mieć możliwość samodzielnej edycji strony - panel CMS (w jakich obszarach)

    13. Wersje językowe:

    Czy firma posiada materiały potrzebne do stworzenia strony
    (zdjęcia, teksty, logo, wersje językowe tekstów itd.)

    14. Jakie informacje powinny być wyróżnione na stronie:

    15. Co powinno wyróżniać stronę na tle konkurencji:

    16. Dominująca kolorystyka projektu:
    (Proszę wybrać: ciemna, jasna, mała ilość kolorów, duża ilość kolorów, tylko kolory firmowe, inne)

    17. Przewidywany budżet na realizację projektu:
    (opcjonalnie)(pomoże nam to dobrać odpowiednie technologie, względem oczekiwań firmy)

    18. W jaki sposób będzie realizowany kontakt z klientem:
    (tel, mail, formularz)

    19. Optymalizacja SEO:
    (SEO to pozycjonowanie Państwa strony w Google; pod jakie słowa kluczowe ma zostać skonfigurowana Państwa strona)

    20. Przykłady dobrych stron www, które spełniają oczekiwania estetyczne i funkcjonalne firmy:

    21. Przykłady dobrych stron www, które nie spełniają oczekiwań estetycznych i funkcjonalnych firmy: